Гарантія

На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін 12 місяців. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "Adonit.Ukraine". Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).


Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.


Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.


Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».


Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування.


Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.


Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
м.Київ, вул. Кирилівська, 102, c понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00.
Телефон: +380683221515
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.


Для цього, будь ласка, надайте нам:

У яких випадках гарантія не надається?


Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: